Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Συσπειρώσεις. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Συσπειρώσεις. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 14 Ιουλίου 2010

Ολισθηρός κατήφορος του Προεδρείου του Εργατικού Κέντρου Νομού Κοζάνης!


Κοζάνη 12/7/2010
Το Προεδρείο και η πλειοψηφία του Δ.Σ του Εργατικού Κέντρου Κοζάνης οδηγεί το Εργατικό Κέντρο και το Συνδικαλιστικό κίνημα του νομού σε αδράνεια, πλήρη απαξίωση από τους εργαζόμενους και στο χειρότερο επίπεδο συνδικαλιστικής δράσης των τελευταίων ετών.
Σε μια περίοδο όπου Κυβέρνηση, ΔΝΤ και ΕΕ μέσα από το Μνημόνιο (μνημόσυνο για τις εργατικές κατακτήσεις) οδηγούν τους εργαζόμενους στη φτώχεια και στην ανεργία, καταργούν σε μια νύχτα εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα που κατακτήθηκαν με αγώνες αιώνων και το αίμα των πρωτοπόρων εργαζομένων, σε μια περίοδο που κλείνουν δεκάδες οικογενειακές επιχειρήσεις και μικρομάγαζα και οι ιδιοκτήτες τους οδηγούνται καταχρεωμένοι στην ανεργία, το Εργατικό Κέντρο Κοζάνης αντί να οργανώσει την πάλη των συνδικάτων και των εργαζομένων του Νομού ενάντια στα βάναυσα, αντεργατικά, αντιλαϊκά μέτρα συνεχίζει την γραφειοκρατική του λειτουργία με το προεδρείο να βρίσκεται εκτός τόπου και χρόνου σε μια διαρκή «νιρβάνα»! Μέσα απ’ αυτή τη λειτουργία αντικειμενικά στηρίζουν την Κυβέρνηση, τους ξένους «κατακτητές» της Τρόικας, την εργοδοσία και το επαίσχυντο αντεργατικό, αντιλαϊκό Μνημόνιο.

Συγκεκριμένα:
1. Δεν έγινε καμία σοβαρή προσπάθεια να μαζευτούν τα συνδικάτα της δύναμης του Εργατικού Κέντρου για να συζητήσουν και να οργανώσουν από κοινού την πάλη ενάντια στα εξοντωτικά μέτρα της Κυβέρνησης και της Τρόικας γι αυτό και πολύ σωστά οι εργαζόμενοι και οι άνεργοι μιλούν για ένα ανύπαρκτο Εργατικό Κέντρο!
2. Για δεύτερη συνεχή χρονιά εντελώς απροσχημάτιστα και αντικαταστατικά καταργούν το ετήσιο Συνέδριο θέσεων του Εργατικού Κέντρου που είναι και το ανώτερο αποφασιστικό όργανο αλλά και η καλύτερη ευκαιρία να μαζευτούν όλοι οι αντιπρόσωποι του ΕΚΝΚ και να συζητήσουν για τα προβλήματα των εργαζομένων, αγνοώντας προκλητικά την πρόταση της «Ταξικής Συσπείρωσης» να γίνει το Συνέδριο πριν το καλοκαίρι με αποκλειστικό θέμα «την κρίση, τα μέτρα και την απάντηση του Συνδικαλιστικού κινήματος»!
3. Οι συνεδριάσεις του Δ.Σ γίνονται μόνο μετά από την προκήρυξη απεργίας της ΓΣΕΕ (στις δυο τελευταίες απεργίες δεν έγινε καν συνεδρίαση του Δ.Σ) χωρίς καν συζήτηση επί του πλαισίου αφού το ΕΚΝΚ αποδέχτηκε τον ρόλο του «υποκαταστήματος» της ΓΣΕΕ! Ακόμα και στις πρωτοβουλίες μελών του Δ.Σ για συζήτηση επί των μέτρων και προκήρυξη απεργίας η πλειοψηφία απάντησε με άρνηση διαλόγου και επιβολή της «σιωπής των αμνών»!
4. Τελευταία άρχισε να τους φαίνεται «ανούσια και κουραστική» ακόμα και η καθιερωμένη πορεία (διαδήλωση) που γίνεται μετά από την απεργιακή συγκέντρωση, γι αυτό και την κατάργησαν (αφήνοντας σύξυλους τους εργαζόμενους) όπως έγινε και στην τελευταία απεργιακή συγκέντρωση 8/7/10 αφού το «σοφό Προεδρείο» έκρινε ότι δεν χρειαζόταν να γίνει διαδήλωση για ένα «τόσο ασήμαντο νομοσχέδιο» που επί της ουσίας καταργεί τις συντάξεις και βάζει ταφόπλακα στη Δημόσια Κοινωνική Ασφάλιση!
5. Εκεί που παρουσιάζουν έντονη κινητικότητα ορισμένα στελέχη του προεδρείου είναι η συμμετοχή τους στις κρουαζιέρες της Εργατικής Εστίας (Κρουαζιέρες που γίνονται εν κρυπτό από τους εργαζόμενους με τη συμμετοχή μόνο ημετέρων) καθώς και στις ρουσφετολογικές προσλήψεις συγγενικών προσώπων και ας κάνουν μεγαλόστομες δηλώσεις στα κανάλια για την «αναγκαιότητα αξιοκρατικών προσλήψεων»!

Εργαζόμενοι-ες, άνεργοι-ες.

Είναι ντροπή για τους εργαζόμενους αλλά και την αγωνιστική ιστορία του τόπου μας το Εργατικό Κέντρο Νομού Κοζάνης, απ’ το οποίο πέρασαν τόσοι αγωνιστές, στο οποίο ένας από του ιδρυτές του ήταν ο μαρτυρικός αγωνιστής οικοδόμος (ένας από τους 200 εκτελεσμένους της Καισαριανής), Νίκος Πλακοπίτης να βρίσκεται σ αυτή την κατάντια. Είναι χρέος του Ταξικού Συνδικαλιστικού Κινήματος και όλων των εργαζομένων της περιοχής να ανατρέψουμε αυτή την κατάσταση!

Να παραιτηθούν τώρα όλα τα μέλη του Προεδρείου!
Να προκηρυχτεί άμεσα έκτακτο Εκλογοαπολογιστικό Συνέδριο!
Τα Συνδικάτα, μέλη του ΕΚΝΚ να αναλάβουν την οργάνωση του αγώνα!

ΤΑΞΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΝΟΜΟΥ ΚΟΖΑΝΗΣ
Το γραφείο τύπου

Παρασκευή 28 Μαΐου 2010

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ-ΚΙΝΗΣΕΩΝ –ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΩΝ- ΕΡΓΑΤΙΚΩΝ ΣΧΗΜΑΤΩΝ

Τετάρτη 2 Ιούνη, 19:00, στο Πολυτεχνείο

ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ-ΚΙΝΗΣΕΩΝ –ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΩΝ- ΕΡΓΑΤΙΚΩΝ ΣΧΗΜΑΤΩΝ

Διανύουμε μία κρίσιμη συγκυρία, αληθινά κοσμοϊστορική για τον εργαζόμενο λαό ο οποίος μαστίζεται από την συνεχιζόμενη και ραγδαία επιδεινούμενη οικονομική κρίση τόσο σε ελλαδικό (όπου σε αυτή τη φάση βρίσκεται το επίκεντρο της κρίσης), όσο και σε πανευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο.
Στις συνθήκες βαρβαρότητας που επιβάλλονται, καταλυτική είναι ήδη η κολοσσιαία εργατική και λαϊκή κινητοποίηση και συλλαλητήριο – το μεγαλύτερο εργατικό συλλαλητήριο που γνώρισε ποτέ η Αθήνα - στις 5 Μάη, μέρα γενικής πανεργατικής απεργίας, στα μεταπολιτευτικά χρόνια. Πρόκειται για γεγονός που συγκλόνισε στο εσωτερικό κι έχει παγκόσμια απήχηση έστω κι αν προσπαθούν να το αμαυρώσουν με χοντροκομμένες προβοκάτσιες, αξιοποιώντας τη σκοτεινή δολοφονία των εργαζόμενων στη Marfin. Επρόκειτο ουσιαστικά για πολιτική απεργία, ενάντια στο πρωτοφανές τσουνάμι αντεργατικών μέτρων που συμφώνησε η κυβέρνηση με το ΔΝΤ, την ΕΕ και την ΕΚΤ.
Με αυτά τα δεδομένα της 5ης Μάη, αλλά και με τη δεδομένη οικονομική χούντα που έχει επιβληθεί από τρόικα και κυβέρνηση, απαιτείται η αναβάθμιση της οργάνωσης του αγώνα μας. Ήδη λειτουργεί το συντονιστικό των πρωτοβάθμιων σωματείων, το οποίο έχει καταφέρει να συσπειρώσει εργαζόμενους από σωματεία και γενικότερα τον κόσμο της δουλειάς.
Η οργάνωση του αγώνα και της αντίστασης όμως απαιτεί να παρθούν και άλλες πρωτοβουλίες. Υπάρχουν σχήματα και κινήσεις σε εργασιακούς χώρους τα οποία είτε μειοψηφούν, είτε δεν έχουν καταφέρει να ενεργοποιήσουν τα σωματεία τους ούτως ώστε να δώσουν την απάντηση που πρέπει στην αντεργατική επίθεση που δεχόμαστε. Επίσης πρέπει να αντιμετωπίσουμε και την σκληρή πραγματικότητα του ιδιωτικού τομέα, όπου χιλιάδες εργαζόμενοι δουλεύουν με μηδενικά εργασιακά δικαιώματα και με μηδενική συνδικαλιστική παρέμβαση και εκπροσώπηση.
Το εργατικό κίνημα πρέπει να δώσει λύσεις και να πάρει τις πρωτοβουλίες που χρειάζονται για να απαντήσει δυναμικά στη συγκυρία. Να γίνει προσπάθεια ούτως ώστε να ακουστούν οι φωνές όλων των συναδέλφων που παλεύουν στο χώρο δουλειάς τους, να γίνει προσπάθεια να εμπλέκουν στις διαδικασίες ευρύτερα κομμάτια εργαζομένων, να οργανωθεί ουσιαστικά η παρέμβαση και η αντίσταση σε κάθε εργασιακό κάτεργο. Η φωνή της αντίστασης πρέπει να ακουστεί παντού.
Η κυβέρνηση δείχνει αποφασισμένη, αλλά, οι εργαζόμενοι στην Ελλάδα επιφυλάσσουν μια αληθινή έκρηξη που στρέφεται απευθείας κατά της κυβέρνησης και συγκρούεται μετωπικά με το συνολικό μεταπολιτευτικό πολιτικό σκηνικό – παραμερίζοντας και τις συμβιβασμένες ή γραφειοκρατικές συνδικαλιστικές δυνάμεις. Μέσα στις συνθήκες την παγκόσμιας χρεοκοπίας του καπιταλισμού, η έκρηξη των εργαζόμενων οδηγείται αντικειμενικά ενάντια στο ίδιο το εκμεταλλευτικό σύστημα, η αντικαπιταλιστική προοπτική γίνεται το κλειδί για τις μάχες και ανατροπές που επιδιώκουν όλο και περισσότεροι εργαζόμενοι σαν την πραγματική διέξοδο από την κρίση με κριτήριο τα συμφέροντά τους. Ας αδράξουμε την ευκαιρία!
Για αυτούς τους λόγους παίρνουμε την πρωτοβουλία να καλέσουμε σε μία ανοιχτή παναθηναϊκή συνάντηση των παρεμβάσεων κινήσεων –συσπειρώσεων και εργατικών σχημάτων στο Πολυτεχνείο (Γκίνη), την Τετάρτη 2 Ιούνη, 19:00.

ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΜΙΣΘΩΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ
ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΙΑΤΡΩΝ
ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΟΙΚΟΔΟΜΩΝ