Κυριακή 28 Μαρτίου 2010

η προκηρυξη που μοιραστηκε στα διόδια Μοσχοχωρίου στην Λάρισα

ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΤΩΡΑ ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ - ΧΑΡΑΤΣΙΑ!

NA ANAΤΡΑΠΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑΣ

Με ευθύνη ΝΔ και ΠΑΣΟΚ που ψήφισαν μαζί τις συμβάσεις παραχώρησης και έδωσαν στο μεγάλο κεφάλαιο τους οδικούς άξονες, οι εργαζόμενοι σε όλη τη χώρα επιβαρύνονται με διόδια ακόμα και για τοπικές μετακινήσεις

Η τιμή των διοδίων που πληρώνουν οι οδηγοί στους οδικούς άξονες, μέσα σε 1,5 χρόνο αυξήθηκε πάνω από 200%. Το τελευταίο διάστημα «φυτρώνουν» όλο και περισσότεροι σταθμοί διοδίων, , με αποτέλεσμα να χρυσοπληρώνουν οι οδηγοί ακόμα και για μια τοπική μετακίνηση, λίγων χιλιομέτρων, από και προς τη δουλειά ή το σπίτι τους.

Οι υπέρογκες αυτές αυξήσεις, αλλά και όσες επακολουθήσουν, προβλέπονται από τις συμβάσεις παραχώρησης (Σύμπραξης Δημοσίου Ιδιωτικού Τομέα), που ΝΔ και ΠΑΣΟΚ ψήφισαν στη Βουλή , παραχωρώντας το εθνικό οδικό δίκτυο σε ορισμένους μεγάλους κατασκευαστικούς ομίλους.

Οι πέντε «συμβάσεις παραχώρησης» για τους οδικούς άξονες (Ιόνια Οδός, Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, Αυτοκινητόδρομος Ανατολικής Πελοποννήσου, Αυτοκινητόδρομος Βόρειας Πελοποννήσου και Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας) δημοπρατήθηκαν το 2002 επί κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ και υπογράφηκαν από την κυβέρνηση της ΝΔ. Όλες οι συμβάσεις ψηφίστηκαν στη Βουλή και από τα δύο κόμματα, ενώ την τελευταία (Αυτοκινητόδρομος Βόρειας Πελοποννήσου) την ψήφισε και ο ΛΑ.Ο.Σ.

Πρόκειται για συμβάσεις λαϊκής αφαίμαξης, αφού οι κατασκευαστές συμβάλλουν με 5% ή 6% στην κατασκευή των έργων από δικά τους κεφάλαια, και θα τα εκμεταλλεύονται για τουλάχιστον 25 χρόνια, ενώ οι εργαζόμενοι στα διόδια αμείβονται με μισθούς πείνας και εξαντλητικά ωράρια.

Σημειώνουμε ότι οι συμβάσεις προβλέπουν την αύξηση των διοδίων σε τρία στάδια: Οι πρώτες αυξήσεις που κυμάνθηκαν από 35% έως και 180% (!) έγιναν το 2008. Το 2009 ακολούθησαν νέες αυξήσεις από 52% έως 73%, με πρόσχημα την χιλιομετροχρέωση (τουλάχιστον στο τμήμα Αθηνών - Λαμίας), ενώ για φέτος από τις 8 Μάρτη έχουμε αυξήσεις από 37% έως 40,5% (ανάλογα με τον τύπο του οχήματος) ενώ το 2011αναμένονται αυξήσεις κατά 60%!και θα ακολουθήσουν και άλλες μέχρι την ολοκλήρωση των έργων.

Το χαράτσι θα φτάσει στα 8 λεπτά το χιλιόμετρο, από 1,7 λεπτά που ήταν πρόπερσι. Μάλιστα, οι όμιλοι έχουν το δικαίωμα να αυξάνουν την τιμή των διοδίων κάθε χρόνο με βάση τον πληθωρισμό...

Η κατάσταση που ήδη έχει δημιουργηθεί από την απότομη αύξηση της κίνησης στους παράδρομους που είναι ανεπαρκείς, σε άθλια κατάσταση και επικίνδυνοι από κάθε άποψη, έχει οδηγήσει σε τεράστια ταλαιπωρία τους χιλιάδες κατοίκους και εργαζόμενους της περιοχής ,που έχουν όλα τα προηγούμενα χρόνια, χρυσοπληρώσει την κατασκευή των έργων υποδομής των εθνικών οδών με τα διόδια που έχουν πληρώσει και μέσα από τους φόρους (περισσότερο από 50%) στα καύσιμα, τα τέλη κυκλοφορίας που εξακολουθούν να πληρώνουν.

Παράλληλα, από το 2009 άρχισαν να λειτουργούν και πλευρικοί σταθμοί διοδίων σε κάποιες περιοχές (παράδρομος ΑΘΗΝΩΝ- ΛΑΜΙΑΣ) προετοιμάζοντας το λαό για πλήρη ιδιωτικοποίηση του οδικού δικτύου!!!.

Οι οδηγοί είναι όμηροι των κατασκευαστικών εταιρειών που ανέλαβαν με τις ευλογίες των κυβερνήσεων μέρος από το κόστος των εθνικών οδών και καρπώνονται με αποικιοκρατικές συμβάσεις το αντίτιμο των διοδίων από την μία και από την άλλη να τις καλύπτουν (κυβερνήσεις –ΤΕΕ ) για τις εγκληματικές ευθύνες τους, όπως έγινε με τις κατολισθήσεις στην κοιλάδα των Τεμπών.

Και όλα αυτά σε μία περίοδο που επιχειρείται μια κολοσσιαίων διαστάσεων αναδιανομή του κοινωνικού πλούτου στη χώρα μας υπέρ των εχόντων και κατεχόντων και σε βάρος της συντριπτικής πλειοψηφίας του Ελληνικού λαού και μια τελική συντριβή των όποιων εργατικών δικαιωμάτων και κατακτήσεων.

Η κυβέρνηση, αξιοποιώντας επί μήνες τώρα ως πολιορκητικό κριό την ιδεολογική τρομοκρατία και πλύση εγκεφάλου των εφημερίδων και καναλιών, έχει συνειδητά οδηγήσει τη χώρα στο ζυγό της τριπλής ξένης "οικονομικής κατοχής" (Διεθνές Νομισματικό ταμείο-ΔΝΤ, Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα-ΕΚΤ, Κομισιόν).

Ο λόγος είναι πολύ απλός :Μόνη της ήταν αδύνατον να επιβάλλει τέτοια μέτρα χωρίς να υποστεί ραγδαία πολιτική φθορά ή ακόμα και να κινδυνεύσει με …ανατροπή!

Έτσι μετά τα πρώτα μέτρα (μειώσεις μισθών, μειώσεις συντάξεων, αύξηση ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης, αποδιάρθρωση της κοινωνικής ασφάλισης, πάγωμα προσλήψεων), ακολουθούν και νέα με το τσάκισμα όχι μόνο του 14ου αλλά και του 13ου μισθού, με νέες εξοντωτικές περικοπές στα επιδόματα των δημόσιων υπαλλήλων ανοίγοντας έτσι το δρόμο για αντίστοιχες περικοπές εισοδημάτων και στον ιδιωτικό τομέα, πάγωμα και περικοπές των συντάξεων, αύξηση του ΦΠΑ στα είδη πρώτης ανάγκης, νέα βαριά φορολογία σε καύσιμα, ποτά, τσιγάρα. Η αντεργατική καταιγίδα συνεχίζεται με το φορολογικό και το ασφαλιστικό νομοσχέδιο με προνόμια και φοροαπαλλαγές για το κεφάλαιο, και για τους εργαζόμενους νέα βάρη και δουλειά από τα σπάργανα μέχρι τα σάβανα….

Εργάτες – εργάτριες, άνεργοι, νέοι και νέες

Η πολιτική που εκτίναξε την εκμετάλλευση, κάνοντας τους πλούσιους προκλητικά πλουσιότερους και τους φτωχούς…περισσότερους και φτωχότερους αυτή η βάρβαρη ταξική πολιτική ήταν που επιτάχυνε την καπιταλιστική κρίση. Αυτή η ίδια πολιτική που εφάρμοζαν οι κυβερνήσεις πριν την κρίση δεν μπορεί «να μας σώσει»!

Καμιά ανοχή, καμιά αναμονή!

ü Να καταργηθούν όλα τα διόδια. Ελεύθερη πρόσβαση χωρίς χαράτσια παντού!

ü Δημόσιες, σύγχρονες φθηνές συγκοινωνίες και με δωρεάν ζώνη το πρωί. Μείωση των εισιτηρίων την υπόλοιπη μέρα.

ü Υποδομές και έργα που πρέπει να αναλαμβάνει το κράτος, χωρίς να πληρώνει ο λαός.

ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ!

ME ΑΠΕΡΓΙΕΣ – ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ

ü ΜΕ ΕΝΑ ΙΣΧΥΡΟ ΡΕΥΜΑ ΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ.

ü Να τραβήξουμε μια βαθιά γραμμή ανυπακοής και απειθαρχίας στην πολιτική της ΕΕ και της κυβέρνησης.

ü Να κηρύξουμε αγώνα διαρκείας ! για την ανατροπή της αντεργατικής επίθεσης.

Κάτω το Σύμφωνο Σταθερότητας και οι τοποτηρητές του. Ρήξη και αποδέσμευση από την Ε.Ε

Όχι στην πολιτική και οικονομική επιτήρηση από την KOMISION την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα και το Δ.Ν.Τ

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ

ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΕΡΓΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΜΑΣ

ΑΝΤικαπιταλιστική ΑΡιστερή ΣΥνεργασία για την Ανατροπή

(ΜΕΤΩΠΟ ΤΗΣ ΑΝΤΙΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΑΣ)

Δεν υπάρχουν σχόλια: